--年--月--日 --:--


JYJの初のワールドワイドアルバム「ザ・ビギニング」 Be My Girl (ビーマイガール)

2010年11月18日 19:55

JYJの初のワールドワイドアルバム「ザ・ビギニング」 Be My Girl  (ビーマイガール)和訳です。

jyj Be The One 3  

4.Be My Girl (4"31')

composed by Rodney Jerkins

Lyrics by Kyoko Hamler, L.Daniels, T.Parker

Don't wanna hurt nobody
誰も傷つけたくないけど

This is a song for you
この歌は君だけの君のためのもの

Skippin all the afterparties
全てのお祝いパーティーを後にして

Girl I'm goin home with you
Girl 私は君と一緒に家に帰る

Don't even think about it
なにも考えないで

You gon feel what we gon do
君はだだ我らを我らがすることを感じるだけで良い

Cause we'll be falling in love all night long
なぜならば、私達は夜が更けるまで愛するから

Said I know she wanna be mine to night
彼女も今夜、私のものになりたいと思うことを私は知っている

She should know that I can please mine fo life
私の人生で、私の愛を楽しませること、君も知って欲しい

And we gonna have a good time
そして、我らは最も楽しい時間を共有するだろ

When I tell you girl it's alright
私が君に好きだと言ったら

You gon be my girl
君は私の愛になる


One look from you girl and it's too hard to get by
誰か君を見て所有するには難しいと思う

But excuse me girl I been watchin you
だけど、Girl~ 私は君を見守っていた

All night' that's right
今夜の私の話、違いない

I'd like to Take this night over
私は今夜の主人公になりたい

What I'm tryin to say is you should be mine
私が話したい言葉は君は私の愛にならなきゃ


She should be my

Baby baby
Baby baby
Baby baby
君は私の愛になるべき


She should be my girl
君は私の愛になるべき

Wanna make you my somebody
君を私だけの誰かにしたい

Wanna see this world with you
この世を君と一緒に過ごしたい


So hard to find love like this
こんな愛を見つけるのは難しい

Chances are far and few
こんな機会は少なく掴むには遠くにある

No other one can have you
誰しもが君を所有することはできない

I want you to myself
私は心から君が欲しい

My heart is open for you all life long
私の人生に君に向かう私の心はいつも空いている

Said I know she wanna be mine to night
君も今夜、私の愛になりたいと思うことを私は知っている

She should know that I can please mine for life
私の人生で私の愛を楽しくさせることを君も知って欲しい

And we gonna have a good time
そして、我らは最も 楽しい時間を過ごすだろう


When I tell you girl it's alright You gon be my girl
私が君に好きだと言う時は君は私の愛になる

One look from you girl and it's too hard to get by
誰か君を見て所有するには難しいと思う

But excuse me girl
だけどそれはGirl

I been watchin you
私は君を見てきた

All night' that's right
今夜、私の言葉、間違いない

I'd like to Take this night over
私は今夜を私のものにしたい

What I'm tryin to say is you should be mine
私が話したい言葉は君が私の愛になって欲しい

She should be my
Baby baby
Baby baby
Baby baby
君は私の愛になるべき

She should be my girl
君は私の愛になるべき
Gonna get you girl
君を私のものにする

Get you girl
Get you girl
Get you girl
君をもらう


Then I'm gonna love you girl
そして、君を愛したい

Love you girl
愛したい

You should be mine
君は私の愛になるべき

Gonna get you girl
君を私の愛にするから
Get you girl
Get you girl
Get you girl
君を貰う


Then I'm gonna love you girl
そして、君を愛したい

Love you girl
愛したい

You gon be my girl
君は私の愛になる


One look from you girl and it's too hard to get by
誰しもが君を見て所有するには難しいと思う

But excuse me girl
だけど、それはGirl

I been watchin you
私は君を見ていた

All night' that's right
今夜、私の言葉、間違いない

I'd like to Take this night over
今夜を私のものにしたい

What I'm tryin to say is you should be mine
私が話したい言葉、君は私の愛になるべき

She should be my
Baby baby
Baby baby
Baby baby
君は私の愛になるべき

She should be my girl
Baby baby
Baby baby
Baby baby
君は私の愛になるべき

She should be my girl
君は私の愛になるべき



関連記事


コメント

    コメントの投稿

    (コメント編集・削除に必要)
    (管理者にだけ表示を許可する)

    トラックバック

    この記事のトラックバックURL
    http://dreamer017.blog74.fc2.com/tb.php/213-61524cba
    この記事へのトラックバック



