JYJの初のワールドワイドアルバム「ザ・ビギニング」 Empty (エンプティー)

2010年11月18日 19:25

JYJの初のワールドワイドアルバム「ザ・ビギニング」 Empty (エンプティー)和訳です。

JYJ(ジェジュン、ヨチョン、ジュンス) アメリカ公演無料

3. Empty(3"35')

composed by Rodney Jerkins

Lyrics by Kyoko Hamler, L.Daniels, T.Parker


Girl I swear
私が誓う

I'm never going through this again
二度とこれを繰り返さない

I know that you thought you'd win
君は君が勝ったと思うけど

And before I give you another try I'd die
次の機会を与える前に私が死んだ

Love won't make you cry or ask why Oh why
愛は君を泣かせたりなぜって問わせない

So I'll deny my heart cause I won't live a lie Why try
だから私は私の心臓を否定する 理由は私は嘘には耐えられないから

Your heart is empty
君の心臓は空っぽ

And you're so cold
君は冷たすぎる

You don't care about you and I
君は君と私に気を使わない

Your heart is empty
君の心臓は空っぽ

You won't let go
君はそれをそのままにして置かないけど

But I'm walkin out this life
私はもう諦めた

Why can't you let it go
なぜ、送れないの
 (Let it go let it go let it go)

Girl because your heart is empty
君の心臓が空っぽだから

Why can't you let it go
なぜ、送れないの

 (Let it go let it go let it go)
Girl because your heart is empty
君の心臓が空っぽだから

There you go Tryna tell me how to be a man
私にどうしたら男になれるか教えて

When that's something you just don't understand
君が理解できない何かがある時

It's time to bring your truth to light No lie
君の真実を表に出す時が来た

Love won't make you cry or ask why Oh why
愛は君を泣かせたりなぜって問わせない

So I'll deny my heart cause I won't live a lie Why try
だから私は私の心臓を否定する 理由は私は嘘には耐えられないから

Your heart is empty
君の心臓は空っぽ

And you're so cold
君は冷たすぎる

You don't care about you and I
君は君と私を気を使わない

Your heart is empty
君の心臓は空っぽ

You won't let go
君はそれをそのままにしてい置かないけど

But I'm walkin out this life
私はもう諦めた

Why can't you let it go
なせ、送れないの?
 (Let it go let it go let it go)
Girl because your heart is empty
君の心臓が空っぽだから

Why can't you let it go
なせ、送れないの?

 (Let it go let it go let it go)
Girl because your heart is empty
君の心臓が空っぽだから

Your heart is gone
君の心は消えた

My heart is strong
私の心は強くなった

Leave me alone
私を見放して

leave me alone
私を見放して

Your heart is gone
君の心は消えた

My heart is strong
私の心は強くなった

Leave me alone
私を見放して

leave me alone
私を見放して

Your heart is empty
君の心臓は空っぽ

Your heart is empty

君の心臓は空っぽ
Your heart is empty
君の心臓は空っぽ

Girl because your heart is empty
君の心臓は空っぽだから


Your heart is empty
君の心臓は空っぽになって

And you're so cold
君は冷たい

You don't care about you and I
君は君と私に気を使わない


Your heart is empty
君の心臓は空っぽになって

You won't let go
君はそれをそのままにしてい置かないけど

But I'm walkin out this life
私はもう諦めた

Why can't you let it go
なせ、送れないの

 (Let it go let it go let it go)
Girl because your heart is empty
君の心臓は空っぽだから


Why can't you let it go
なせ、送れないの

 (Let it go let it go let it go)
Girl because your heart is empty
君の心臓は空っぽだから



関連記事


コメント

    コメントの投稿

    (コメント編集・削除に必要)
    (管理者にだけ表示を許可する)

    トラックバック

    この記事のトラックバックURL
    http://dreamer017.blog74.fc2.com/tb.php/212-754dba68
    この記事へのトラックバック